Betalen

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDEAL
– Bankoverschrijving

– Bankcontact
– PayPal

– KBC/CBC kaart

Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag nog. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten van een pakket afgeleverd op het adres van de ontvanger bedragen:

Voor de standaard verzendkosten in Nederland houden wij de volgende tarieven aan :

NL > € 5,95 met DHL Parcel voor een pakket van maximaal 10 kg (80x50x35cm)

Voor de standaard verzendkosten in België houden wij de volgende tarieven aan :

BE > € 12,00 met Post.nl voor een gemiddeld pakket van maximaal 2 kg (100x50x50cm)

Bij iedere verzending, ontvangt u een Track & Trace code, zodat u op ieder moment, uw bestelling kan volgen.

De verzendkosten naar andere landen kunt u opvragen via info@amaregalo.nl of via WhatsApp +31 6 50547875

Afwijkende verzendkosten voor alle keukenposters > € 13,05

Posters geprint op 310g papier en ondertekend door de artieste zijn beschikbaar in de volgende afmetingen:

21 x 29,7 cm (A4- formaat/op voorraad leverbaar);

29,7 x 40 cm en de 33 x 43 cm : Levertijd 3 tot 6 dagen en de verzendkosten bedragen 13,05 euro vanuit de studio Parijs, Frankrijk.

Posters geprint op 230g papier en niet ondertekend door de artieste zijn beschikbaar in de volgende afmetingen:

21 x 29,7 cm (A4- formaat); 29,7 x 42 cm; 30 x 40cm; 40x 50cm, 42 x 59,4 cm en 50 x 70 cm : Levertijd 5 tot 12 dagen en de verzendkosten bedragen 13,05 euro vanuit Riga, Latvia.

U kunt uw bestelling ook ophalen in Almere-Buiten, kies dan voor de optie “ophalen”. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht.

Levering binnen Nederland verloopt via DHL Parcel en levering naar België verloopt via Post.nl. Over het algemeen zal de aflevering tussen 1 – 3 werkdagen plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen, omdat de koerier daar verantwoordelijk voor is. Maar als u vragen hebt over uw bestelling, kunt u altijd terecht bij onze klantenservice via info@amaregalo.nl of via WhatsApp +31 6 50547875. Zij zullen hun best doen om u zo goed mogelijk te helpen!

Bezorging gemist?

Bent u niet thuis als de bezorger komt? Dan zal de bezorger uw pakket bij de buren afgeven en als dat niet lukt bij een servicepunt. U ontvangt in beide gevallen een kaart in uw brievenbus met belangrijke informatie over uw pakket. Houd dus uw mailbox en uw brievenbus goed in de gaten. 

U hebt geen verzendbevestiging gekregen

Het kan gebeuren dat de verzendbevestiging wordt tegenhouden door het spamfilter van uw e-mailprogramma. Check dus voor de zekerheid uw spambox en uw spamfilter en pas deze zo nodig aan.  Let ook op dat uw e-mail adres juist is ingevoerd.

U wilt uw bestelling ergens anders laten bezorgen

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres dan uw factuuradres te laten bezorgen. Onder ‘mijn adresgegevens’ hebt u de mogelijkheid om een factuuradres en een afleveradres op te geven. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld de ene keer uw bestelling thuis laten bezorgen en de volgende keer op uw werk. Laat u uw bestelling op uw werk afleveren? Zorg er voor dat u het juiste adres met eventuele nummertoevoeging invult. 

Er ontbreken artikelen in uw bestelling

Ontbreken er artikelen in uw bestelling? Neem contact op met onze klantenservice en we lossen het zo snel mogelijk voor u op.

U hebt het verkeerde artikel ontvangen

Hebt u het verkeerde artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice en we lossen het zo snel mogelijk voor u op.

U hebt uw bestelling niet ontvangen

Is uw pakketje nog niet gearriveerd? Raadpleeg de Track & Trace code, die u per e-mail hebt ontvangen. Is uw pakketje niet te traceren? Neem dan contact met ons op en dan helpen wij u graag verder. Controleer altijd of uw adres correct is ingevuld.

Uw adres klopt niet

Hebt u het verkeerde adres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op: vaak kunnen wij dit nog voor u aanpassen. Als uw pakket al onderweg is, kunnen we helaas niks anders doen dan afwachten. Neem in ieder geval contact met ons op, zodat wij er alles aan kunnen doen om het pakket alsnog op uw adres af te leveren. Mocht het pakket geretourneerd worden, dan kunnen we het opnieuw voor u opsturen. In dit geval worden de verzendkosten voor het opnieuw verzenden wel in rekening gebracht.

×

Buongiorno!

Welkom bij Amaregalo. Klik op onderstaand contactpersoon om een whatsapp bericht te starten.

× Kan ik u helpen?